Versenyek

Versenyek- események



Kecsó edzés 2014



Versenynaptár 2013

Euro-Ring
katt a képre
Április 20-21Máriapócs
Május 18-19Kecsó
Június 15-16Kakucs-oda
Július 13 14Brezova
Augusztus 3-4Kakucs-vissza
Szeptember 14-15Balassagyarmat



Gyere az oldalra máskor is!

6 órás 2013

katt a képre


Kisnémedi hegyi felfutó 2012



Kecskemét Classic



Brezova Classic

Kakucs-Ring


Kakucs-Ring
Pannonia Kupa:




Szabó Ákos Fotói a Pannonia. ring-ről



Máriapócs eredmények:


2012.01.22

A Fóti Motorbarátok köre ezennel meghirdeti az I. 6 órás Veteránmotoros megbízhatósági Futamot! Helyszín: Brezova. Június 9


<Versenyek 2012:

Április 29-30  Máriapócs
Május 26-27  Kakucs
Június 09   6 órás verseny Brezova
Június 23-24  Kakucs
Július 7-8 Brezova
Augusztus 4-5 Kecskemét
Szeptember 15-16 Balassagyarmat
Továbbá :
Kisnémedi - Püspökszilágyi hegyi felfutó
----------------------------------------------------------------------------------------------------------


III. Kisnémedi - Püspökszilágyi hegyi felfutó



-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Fontos infók a versenyekről! http://www.szocformula.hu/
Versenyek rendezője :     http://www.mami.hu/
Versenyek helyszínei:


Balassagyarmat 2011
Gyarmaton ismét megrendezésre került a Bátrak versenye MAMI rendezésében. Nagyon vártam ezt a versenyt mivel tavaly sikerült a széria kategóriát megnyernem nagyon jó emlékem van róla. Idén másik mocival a kis RD - vel indultam, de már csak az esetleges jó eredményben bízva, hiszen most a speciál kategóriába indultam ahol ez a moci igazából nem versenyképes de gondoltam hátha kijön egy jó részidő vagy esetleg nem kapok sokat a menőktől. A rajt pozícióért folytatott küzdelemben ezen a pályán is kijött, hogy a Szabó Gábor András, Losonczi István, Marmoly Dani, Kisdio, Frecska János, Eigner Péter, élcsoportot senki nem tudja elkapni. Ebben a társaságban sikerült a 10-ik rajt poziciót elérnem a 28 nevezőből úgy, hogy sajnos a motorom minden körben hét tizedet lassult és forralta vizet. Vad szerelés után álltam oda a rajthoz teljes elszántsággal valahogy így:..… most kilövők ( ez sikerült, szerintem az év leg extrémebb rajtja amiért max citrom díjat adnak ) utolérem a Janit, elmegyek neki belülről, ő a látványtól azonnal visszavonul, utolérem Danit, elmegyek neki kívülről ő a döbbenettől  félreáll berúgni a P20 hátha leállt, utolérem a Szabó-t, pár kört meccselünk a nézőknek, aztán ő is meghajol a rettenetes speed láttán….hát nem pont így alakult de az első kanyart leszámítva ahol egy Pannonia megelőzött még igen közel láttam a menőket a 11-ik pozícióban. Jött a második kanyar, ahol még mindig falkában voltunk  nyakamon Molnár Lacival, aki egy bátor előzéssel bevágott Serfőző Gyuri elé az előző kanyarban a p20-al, most engem nézett ki magának és támadásba lendült…. Hiába ezek a mai fiatalok.. a lényeg az, hogy Serfy videóján jól látható, hogy majdnem nem sikerült a mutatvány de hál istennek jók még a reflexei még tudott annyira lassítani, hogy elkerülje az én pálya szélére állításomat némi hempergéssel összekötve. Laci megingását kihasználva Serfy azonnal megelőzte kigyorsításon és elindult utánam a hosszú egyenesben. A lassítónál simán utol is ért, de a kanyarokban nem tudott vagy nem is akart támadni ezért az egyenesre tartogatta a skalpom begyűjtését. Kettes kanyarban sikerült egy picit lelépnem, amikor a hármas kanyarban utolértem Nyitrai István-t és az ő Aermachi-ját ( micsoda gép, micsoda hang!) azonnal próbáltam mellé menni, de sajnos lendületet vesztettem  és mivel István húzott egy kövéret a paripának és úgy otthagyott az egyenesben Serfy-vel együtt, hogy csak pislogtam. Nem adtam fel és próbáltam menni velük hátha bakiznak valahol és elmegyek nekik valahogy úgy ahogy a rajtnál elképzeltem kívül-belül csak más szereplőkkel. Gumi bemelegedve moci megy mint vihar mi lehet itt gond, bár a kuplung olyan lötyögős ….újabb kör és érzem, hogy kuplung kar egyre jobban lötyög alig használ váltásoknál, utóbb kiderült, hogy a bowden végén levő fém záró gyűrű átszakad és a bowden burkolatostól becsúszott kuplungkarba. Semmi gáz gondoltam megy ez így is csak azt a már megismert édeskés szag ne lenne .….csak nem megint forr a víz? Most először nézek a hőfokmérő órára de nincs meg a mutató.. hova lett? A rajtnál középen állt most meg eltűnt a piros mező végén. Na ez megint felforrt és abban a pillanatban ahogy ez bevillant esik a az így se bivaly nagy teljesítmény ( időmérő után felraktam az új hengert, dugót amiben nagyon kevés kilométer volt) egyre lassulok. Simán elkap Neumann Lacibá, jön már az Öregdio is. Kanyarból kijövet megcsúszik a lábam a lábtartón, lenézek és látom, hogy nagyon csillog a csizma. Ez bizony fagyálló, ezért csúszik a csizma és most már a hátsó gumi is. Közben lenyom az Öregdio, Molnár Laci ismét támad, sima ügy vagyok neki is. Teljesítmény nuku akkor kiállok, nehogy valaki elcsússzon a belőlem párolgó naftától. Hosszú hátsó egyenesben gondoltam,  kiállok, de megláttam a kocsmánál a daru kamerát…. Én itt ki nem állok, ha bele döglök is, ezért Pákó után szabadon csak mondogattam mukodj – mukodj! Beértem a főtérre... ott meg annyi ember volt! Itt áljak ki??? Mekkora égés! Ráadásra lehet, hogy MAMI-sok ott várnak, hogy megverjenek a rajtceremóniámért. Naaaaneeeem! Majd inkább a lejtő végén kiállok! Majdnem sikerült is de a második lassító előtt nagy kerepelés.. blokkoló hátsó kerék némi discos füst kíséretében kilehelte a lelkét a moci. Nézők sajnálkozó pillantásai között lecsorogtam a pályáról. Köszönöm annak a kedves nézőnek a cigit aki megszánt.
Ja, eközben nagy race volt elöl Dani olyat rajtolt amit tanítani kellene, úgy elment, hogy csak na. Mögötte Hunya László ( BSR), yamahás Szabó majd Frecska János, Losonczi István, Petro valamint a Kisdio sorrend alakult ki. Szabó villámgyorsan élre állt de Dani lelkesen követte. Hunya László eközben a főtéri lassítót elnézve elesett a harmadik helyen éppen a Pannonia és a Honda elé….hát ha a Lecso és Losonczi Pisti reflexei nem olyan amilyen, bizony ebből nagy baj is lehetett volna. Picit lemaradva érkezett Petro és a Kisdió akik láva a bukást és a szanaszét heverő bálákat kemény fékezéssel próbálták lassítani a motorjukat, hogy elkerüljék az újabb bukást. A hátul haladó Kisdo-nak ez sikerült is de a már vészfékező Yamahás Petro elesett a szalmabálákon. Miközben  Kisdio gyorsan kikerült mindent és ellépett, addig Petro, miután sérülés nélkül megúszta az esetet újraindította a yamahát és a suzukis üldözésébe kezdett. Elöl nem változott az eredmény Szabó simán nyert, Dani a második és az őt rendületlenül üldöző Frecska János a harmadik Losonczi István negyedik Hondával. Ismét egy remek verseny láthattak a nézők amit remélünk, hogy következő években is megrendeznek Balassagyarmaton.

Eredmények:

SZABÓ Gábor András

MARMOLY Dániel

FRECSKA János

LOSONCZI István

DIÓS Krisztián

EIGNER Péter

SERF1Z1 György

NEUMANN László

NYITRAI István

SAJBEN János Ifj.

DIÓS József

HOROGH Árpád

VER1CEI István

MOGYORÓSI Péter

HALMOSI József

POLYÁK Péter

L1RINCZ László

SEREGI János

MOLNÁR László

MÉSZÁROS Sándor

HUNYA László

SÁRVÁRI Zsolt


2014

2014